YANG MENGHIDAP PENYAKIT GOUT, DI SINI ADA PENAWAR !! BEGINILAH CARA UNTUK MEMBUATNYA…

Kongsikan di


Herba adalah di sini preskripsi paling berkesan bagi asid urik, iaitu biasanya sering sakit dalam sendi kejiranan. Langkah-langkah untuk memasak mudah jadi kira-kira di antara bahan-bahan yang mudah untuk mendapatkan.
Ia hanya prasyaratnya itu tidak akan dapat menggunakan alat-alat yang diperbuat daripada aluminium, kerana bimbang tentang masa depan elemen k! m! dik4nd yang ‘ aluminium u’ng boleh ber4cun disebabkan oleh bahan-bahan semulajadi/herba perlu dihalang daripada logam aluminium. Apa yang boleh digunakan apabila ia tidak aluminium.

Inilah Beberapa bahan semulajadi yang diperlukan:

1. 1/2 buah betik
2. Teh serbuk (percuma)
3. 1 buah kelapa muda
Langkah-langkah untuk menjadikannya:
1/2 buah betik Buang semua biji benih, tetapi tidak pernah Buang Peel ini. P0t0ng-p0t0ng kemudian masukan ke dalam bekas, Tuang 4 mangkuk air (kira-kira 800 ml), masak hingga mendidih. Setelah mendidih, mengurangkan haba dapur, masak lagi selama 3 minit. Kemudian matikan api dapur.
1 sudu besar daun teh lada (serbuk teh, teh juga boleh menjadi apa-apa). Biarkan kira-kira 30 minit, kemudian membebankan dalam air, Campurkan dengan 1 keping air kelapa muda yang segar. Minum air, perlukan dalam sehari. Betik teh air kelapa muda itu tidak pernah dimasukkan ke dalam almari, penyejukan mesti memerlukan dalam sehari.
Jadi Mudah-mudahan maklumat ini adalah berguna dan berguna kepada kita semua dan jangan lupa untuk mengatakan kepada rakan-rakan yang lain.

loading...

0 Response to "YANG MENGHIDAP PENYAKIT GOUT, DI SINI ADA PENAWAR !! BEGINILAH CARA UNTUK MEMBUATNYA…"

Post a Comment

Didakwah