PPIM Senarai Beberapa Tepung Gandum Berpeluntur Yang Bahaya Pada Kesihatan

Kongsikan di


Pendedahan dilakukan sendiri oleh setiausaha PPIM tentang bahayanya tepung yang selalu kita guna.

Soalan: mana boleh tak beli tepung bunga cempaka atau cap lily... tepung ni paling murah kot. macam tu habis la duit modal saya tahun ni nak berniaga bulan puasa naik berganda sebab tepung Faiza mahal sket..

Jawapan: apa yang cik akan akan dapat sebagai pulangan nanti apabila cik menghidangkan barangan masakan cik yang dihidang kan kepada orang ramai menggunakan tepung yang membuatkan penyakit kanser dan barah pada hari tua mereka? dan apabila disiasat apabila mereka mendapat barah dan kanser pada hari tua mereka nanti... hasil siasatan adalah disebabkan tepung kandungan clorox yang cik gunakan. apa perasaan cik masa tu?
Soalan?

Kenapa tak rampas je dah tahu bahaya?

Jawapan

Banyak Barang Bahaya Tetapi,dijual secara sah,tak ada orang kesah,seperti rokok.
Yang Penting Bayar Cukai.

Boikot Tepung kandungan Clorox yang membawa kepada penyakit kanser atau barah:

1.Tepung Cap Sauh
2.Tepung Cap Wau
3.Tepung Cap Bunga Cempaka
4.Tepung Cap Lily
5.Tepung Cap Blue Key
Tepung yang selamat digunakan dan tiada bahan peluntur clorox adalah:
1.Tepung Faiza
2.Tepung Cap Bidara

Sebarkan !!

Berubahlah Demi Anak2 Kita !
loading...

0 Response to "PPIM Senarai Beberapa Tepung Gandum Berpeluntur Yang Bahaya Pada Kesihatan"

Post a Comment

Didakwah